Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on skype

Poziv na webinar „Upravljanje troškovima“

Vanjskotrgovinska komora BiH organizira jednodnevni webinar na temu „Upravljanje troškovima“, koji će se preko Zoom aplikacije/platforme održati dana 13.04.2021. godine s početkom u 09:00 sati.

U okviru edukacije biće prezentirane sljedeće teme:
• Osnovna pravila za upravljanje troškovima
• Kako je moguće i zašto je obavezno planiranje troškova?
• Ko su nosioci mjesta troška?
• Ko su odgovorna lica za troškove? Kada i kako smije nastati trošak?
• Kakav je poslovni proces izrade Plana troškova i pred-odobrenja troškova?
• U čemu je razlika između percepcije računovodstva i managementa u upravljanju troškovima i kako izbjeći sukobe?
• Cost controlling
• Potrebna struktura / analitika troškova u bruto bilansu za upravljanje troškovima
• Primjeri alata za analize troškova
• Akcije kao rezultat analize troškova
• Ciljevi za smanjenje troškova
• Higijena troškova
• Poslovno izvještavanje o troškovima
• Planiranje i egzekucija investicija
• Proizvodne kalkulacije i upravljanje troškovima

Prijava učešća se vrši popunjavanjem online prijavnog obrasca.
Krajnji rok za dostavljanje prijava je petak, 09.04.2021. godine do 12:00 sati.

Za učešće na webinaru je predviđena kotizacija u iznosu od 150,00 KM + PDV.
U cijenu kotizacije je uključeno:
• Edukacija u skladu sa nastavnim planom i programom (6 školskih sati/1 dan)
• Elektronske prezentacije/materijali
• Certifikat VTK BiH

Više informacija možete pronaći u dokumentima u prilogu (Pozivno pismo i Program), pozvati brojeve telefona 033/566-204 i 033/566-200 ili poslati upit na email adresu mirza.konjo@komorabih.ba

Prilog:
• Pozivno pismo
• Program