Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on skype

Poziv bh. kompanijama iz sektora namještaja za učešće u projektu ”FurniDigit”

Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine objavljuje početak implementacije projekta ”FurniDigit- Razvoj digitalne promocije kompanija iz sektora namještaja BiH na međunarodnom tržištu uz podršku bh. dijaspore”, uz potporu projekta Dijaspora za razvoj (D4D) koji je projekat Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH i Vlade Švicarske, u partnerstvu sa UNDP BiH i IOM BiH.

Projekat ”FurniDigit” ima dvije komponente, od kojih će se prvo realizirati promocija bh. proizvođača namještaja putem reklamiranja, u vidu suplementa (brošure) u printanoj i digitalnoj formi, u austrijskom časopisu i online platformi za namještaj i interijer Wohnkultur sa sjedištem u Beču.

VTK/STK BiH ima višegodišnje pozitivno iskustvo u suradnji sa pomenutim časopisom u kojem je i prethodnih godina, za vrijeme izlaganja bh. firmi na sajmu Imm Cologne, reklamirala izlagače na grupnom štandu Bosne i Hercegovine, kao i zainteresirane kompanije iz BiH koje su izlagale samostalno (na vlastitim štandovima).

Iako iduće godine zbog pandemije neće biti podrške u vidu nastupa na grupnom štandu na sajmu Imm Cologne(20-23. januar 2021.), kroz nastavak suradnje sa magazinom Wohnkultur omogućit ćemo reklamiranje bh. firmi na sličan način kao i prethodnih godina, uoči i na samom sajmu Imm 2021.

Wohnkultur je jedan od medijskih partnera sajma Imm Cologne kojem posvećuje svoje decembarsko izdanje, a koje se dostavlja na adrese preko 12.000 stručnih čitalaca u Austriji i Njemačkoj, te distribuira na samom sajmu Imm Cologne 2021. Osim toga, digitalno izdanje brošure o bh. kompanijama bit će promovirano kroz e-newsletter magazina na koji je pretplaćeno skoro 11.000 stručnih čitalaca.

Suplement/ brošura o bh. kompanijama imat će 4 stranice, gdje će se u formi liste firmi (do 6 firmi po stranici), objaviti osnovni podaci o kompanijama (naziv, logo, kratak profil, website). Tekstovi će biti prevedeni na njemački jezik. Također, brošura će dati kratak osvrt na održani online sajam Match&Furnish 2020, te tako promovirati i održivost ovog događaja u organizaciji VTK/ STK BiH.

Reklamiranje u ovoj brošuri je besplatno za bh. firme.

Pozivamo Vas da izrazite interes za učešće u projektu, tj. za reklamiranje sadržaja o Vašoj kompaniji u časopisu Wohnkultur, prijavom putem e-maila na adresu: lejla.mededovic@komorabih.ba.

U prilogu Vašeg maila, molimo dostavite sljedeće:

• Naziv kompanije;
• Web-stranica;
• Kratak tekst o kompaniji (max. 100 riječi) – treba sadržavati najvažnije podatke o vrsti proizvoda, tržištima, certifikatima, i dr. relevantne informacije;
• Logo u vektorskom formatu;
• Dvije slike proizvoda.

Rok za prijavu je: 12. novembar 2020. godine.

S obzirom na ograničen broj firmi koje se mogu reklamirati u brošuri, kompanije koje se ranije prijave i dostave kompletne tražene podatke, imaju prednost kod izbora (’first come – first serve’).

Poziv